SICOMEL SAYA

Thursday, 3 September 2015

setelah sekian lama

Allahuakhbar....last update 2/4/2014. setahun lebih gakla aku tinggalkan blog ni bersawang. blog giveaway nenot pon baru nak aktif balik. nak kata bizi sangat tu tak da la sangat..cuma keadaan tak berapa nak mengizinkan macam internet takde..internet lambat. dan selebihnya adalah malas semata-mata....huhuhu

tapi sayang pulak kalau blog tak berupdate ni sebabnya bagi aku blogla satu-satu tempat aku simpan kenangan dalam hidup aku sesuai dengan motto blog ni 'satu blog sejuta kenangan'. kalau blogger lain blog boleh mendatangkan keuntangan dan blog boleh buat duit. blog aku ni berangan jela nak jana duit....hahaahhaa. dah 4 tahun kot kewujudan giveaway nenot dan kisah si nenot tp nuffnang baru dpt rm4.01.hahahahhadoiiiiiiii...

insyaallah aku akan update sikit2 apa yang berlaku dalam life selama setahun setengah lepas. bukan apa...utk tatapan dan kenangan aku pada masa depan. aku paham sgt dengan diri aku yang sangat pelupa + aku jenis tak reti simpan gambar lama-lama dlm laptop. kang laptop aku buat hal t...dah hilang segala kenangan. rugi2.....xspecially kenangan aku dgn kgkawan kat upsi.

moga dipermudahkan segalanya...amin :)

No comments:

Post a Comment