SICOMEL SAYA

Thursday, 2 January 2014

kisah pangkor

semester ni berpeluang ke pangkor bersama rakan-rakan, staff dan pensyarah fptv:)
tak ingat la tarikh p pangkor nie.yg pastinye sabtu n ahad. aku ponteng kelas koko hari sabtu, minggu depan dapat surat cinta dari dr sebab ponteng kelas!!!tahniah............heeeeee

 
di jeti lumut..lame jugak tak jejak kaki kat lumut. dulu time keje, ari-ari lepak sini..hehe

staff and pensyarah yang sporting giler

aku dengan perangai yg tidak berapa sopan 
bosan tunggu kunci bilik

semangat jalan nk first aktiviti iaitu sukaneka


hujan time sukaneka

time makan!!! 


 aktiviti lepas sukaneka..tarik pukat!
aku ingatkan tarik pukat tu, kite naik atas bot cam nelayan tu..pastu tarik la pukat. rupanya salah sama sekali tanggapan ni..heheeh 

pakat tarik ramai-ramai deh

malam tu ade makan bbq, persembahan dan sesi karaoke


jalan ramai-ramai nk p main rakit. hari terakhir.aktiviti sebelum balik pada petang tu

 senaman kasi regang urat2 sebelum berakit 


 yeaaa..dh naik rakit. 1st time dalam hidup aku, naik rakit kat laut. sebelum ni, aku naik rakit kat tasek kat kem plk. mula-mula terfikir gak kan, boleh samapi ke kat pulau sana, tapi ajainye memang sampai...hahahha. tiada yag mustahilkan

group peach yang semangat mendayung. 

nie time sebelum terjun laut. kena ikat rakit nie sendri

dayung, jgn  tak dayung

bergambaq dulu sebelum balik
 




dalam van pink nk p jeti..bye2 pangkoqqqq

++antara pengalaman yang best semester lima :)

1 comment: