SICOMEL SAYA

Monday, 6 January 2014

kenduri kawin di Semanggol

tahniah nuar dan pasangannya cik hani
Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma 
Wa jamaah baina kuma fee khair
nuar kawan time poli..rezeki die dapat kerja kat pastu siap dapat jodoh g..hahahaha
ketentuan Allah swt siapa yang tao kan
semoga bahagia dunia dan akhirat tao nuar n cik eh puan hani.

hadiah buat pasangan pengatin..tak de la mahal sangat janji besaq dan ikhlas..kikiki
hadiah yang dikongsi bersama-sama teman sejati wawa n tina :)
perjalanan lame juga.hampir 2 jam setengah. lapaq baq ang sebab pagi tu brekfast air coklat ngn biskut kering. tu pon si wawa yang buatkan.tq wawa :)
sampai di tempat kenduri pengantin pon sibuk makan. kami pon makan la jugak. orang memang ramai la. so kami atur strategi utk cop tempat makan.
makan dh keyang, pon amik gambaq beramai-ramai.
time nie tengah tunggu turn nak booking meja!! nampak je ceria tu tapi sebenaqnya perut kami dah berkeroncong.
sebelum balik, kami makan aiskrim dulu. yummy!! pn ida lecturer bakery masa sem 4 pn ida n husband dia mmg sporing giler. tak macam lecturer tp dh macam kengkawan :). pn ida da bezzz.
pandai pakcik tu kan.niaga aiskrim time kenduri. masa jalan nk ke rumah kenduri pon kiteorg dh target dah, before balik nk makan aiskrim sebab cam sedap je cam best je tgk budak-budak jilat aiskrim mane tahan beb!!so before balik kite makan aiskrim dulu..hoooyyeeee
giler ceriakan muka aku!! muka aku mmg ceria bile nampak makanan.kahkahkah. pastu kan ramai yg tak puas hati ngn gambaq nie bile upload kat fb. bukan senang tao nk tengok aku bergambaq nampak gigi camni. bile ngn makanan je tao
lepas kenduri, pn ida ajak kiteorng tgk pn aini setiausaha dekan yg baru dapat baby. 
apa lagi..umah die kat kawasan sawah...kami amik gamba laa

part yg paling aku..makan rambutan. serius sedap rambutan. rangup dan manis. febret aku la lau rambutan macam nie..nk balik tu..siap tnye g..nak bawak balik leh tak makcik???argghhh memang  tak malu kann..febret punye pasal kan


















pas puas amik gamba...balik n singgah mcd tok makan lagi
lepas gian katenye


8 comments:

  1. wow! gambo kat sawah padi tu sgt cantik!!!
    sgt dramatik! sgt green...

    ReplyDelete
  2. amboi... kemain happening g kenduri...

    ReplyDelete
  3. amboi... sakan bergambar sampai tengah bendang.. hahaha

    ReplyDelete
  4. Hahaha...kemain lg bergaya sakan ngalahkan pengantin

    ReplyDelete
  5. Assalamualaiukum... jenguk entri lama sebab cari entri baru tak jumpa.. *wink*

    Ni emailnya.. zafitah1910@gmail.com

    Ini untuk hadiah GA Aryshafayyadh 1st anniversary.. haaa.. cam tulah bunyinyya...

    ReplyDelete
  6. Seronok bergambar dekat sawah ea... hijau jaaa..

    ReplyDelete