SICOMEL SAYA

Tuesday, 24 December 2013

random semester 5

sebelum tahun 2013 melabuhkan tirainya...sedikit hadiah buat blog aku (tanda aku lagi wujud)hahaha
*** berazam nk buat satu entry berkenaan semester lima sahaja..INSYAALLAH 
busan tunggu prof. othman yang lambat masuk...kita amik gambaq dulu :)

sesi bergambar sebelum masuk kitchen..kalau xsilap nie mggu pertama masuk kitchen kot.kami kalut amik gambaq sampai lecturer sound "korang nie amik gamba cam arini last kitchen jew"hahaha

time nie p dengaq forum perdana. antara salah satu aktiviti masa konvo

 
paksa ati amik gambaq sebab aku nk pakai cap beliau..muahhaha

cikgu lina sedang praktis menulis di hadapan

lawatan ke ladang upm..jumpe mooooo

muke gembira pas jawab test kpd..soklan die..perghhhh!! sampai aku rase layakka aku nie jadi cikgu???

ok..muka gembira 1 st time kena saman ngn pak guard sebab aku sesuka hati parking..haishhh.janji!!pasni xbuat lagi :)




No comments:

Post a Comment