SICOMEL SAYA

Wednesday, 31 October 2012

KEM SUPER 12/13

kem pertama bagi sem nie
aku masih kekal sebagai rexco ekonomi n keusahawanan KHAR
so aku pon kena la p kursus super
mase nk p nie
mmg berat la hati nie sebab baju kurung aku yg perlu anta isnin xciap g
lau ikot ati mmg malassssssssssssssss nk p
tapi aku kuatkn jugak sebab ak berpegang pada prinsip
NIAT KERANA ALLAH SWT

jom layan gambaq..

muke mengantok giler + pipi I yg super duper tembammmmm



rakan2 seperjuangan

banner kem super yg dicilok kat fb media khar



menurut rakan-rakan
tempat kem nie tempat penggambaran juvana
ala yg daim ngn johan ashaari tu
oooooooooo........
tempat nie bez sgttttt dan pemandangan cantik
pastu selesa la
ciap de sungai g..leh mandi kat sungai



part yg paling aku suke
makan beramai-ramai..hahhaha


dorm yg fasi duduk




pemandangan depan dorm
dorm kat sini selesa la + aku leh tido ngn lena..hahaha


sejuk jew ati nie lau tgk pemandangan sekitar sini :)

 merahnye makngah
sesi bukak hadiahhhh


 geng2 minimart + exco bek

roti gardenia adalah trademark bagi minimart





dari kiri
nenot, faiz, anep, rosli, faizul n iza


KEM SUPER
TEMPAT : Impian Country Resort, Batu 14, Hulu Langat,
TARIKH : 12/10/2012-14/10/12


terbaik jugak kem nie
tempat yang cantik + aktiviti yg menarik
mmg rugi lau xjoin :)
hope t diberi lagi kesempatan join program2 macamnie :)

No comments:

Post a Comment