SICOMEL SAYA

Monday, 17 September 2012

sem tiga


dh seminggu dftar sem baru..sem 3..
haaaa..dh sem3 kan
kejap je rase
xlame g..sem4, sem5, sem 6, sem7, sem8
dan habissssssss
mudah-mudahan aku dipanjang umor, diberi keizinan oleh Allah SWT untuk teruskan perjuangan mdapatkan segulung ijazah pendidikan
DAN
yg paling penting moga makayah juga dipanjangkan umo dgn kesihatan yg baik sebab nk jugak makayah dapat rasai n pegi konvo nie

sem3 nie aku rase makin mencabar
masuk2 sem  pale aku penink2 + serabut coz ngn jadual yg xcukup jam kredit pastu ngn jadual bertindihnye
nak tak nak, kena gak laluinye ye nenot

kisah hari pertama kuliah
seorg mahasiswa nie berkobar kobar la nk clas pertama..awal2 sem mmg la camnie..hahaha
dgn berbaju kurung biru laut yer terkedek-kedek lari2 nk masuk kelas
smpai kelas smpai sebab bas jalan lambat (perkara biase yer)
sampai je bangunan clas yg ditujui
tetibe jantung bergetar laju sebab tgk kelas dh penuh
lecturer pon dh masok
hadoi awal2 sem pon dh wat hal....
kteorg pon masok kelas tu
aikkk...asal org sikit jew..
oooo..patutla..ak silap tgk kelas....hahaha
aku ngn kgkwn pon tggu la dlm kelas dgn perasaan berkobar2
hmmm...xde lak lecturer ni dtg
agak lame la tunggu..kami satu kelas pon fed up lalu nk p fakulti sebab byk perkara nk kena uruskan sal jam kredit yg x mencukupi
bile smpai fakulti baru la dapat tao yg subjek pagi tadi dimansuhkan
hadoiiiiiiiiiiiiiiiii ku kucewa
bertambah la bebanan baru...

****NIE LA PENGALAMAN PERTAMA DI SEM3****


2 comments: