SICOMEL SAYA

Saturday, 7 July 2012

aktiviti cuti sem nie

cuti sem mmg la seronok tp bile dh lame2 busa jugak..wahahaha.cuit kali nie lame lak kan 2 bulan lebeh..xmacam sem lepas sebulan jew..pejam celik pejam celik dh cukup sebulan..xdan nak buat ape no..
cuti sem kali aku rancang ngn sebaiknya (baek kah??)
 aku masuk kelas menjahit..wahahaha.jahit baju kurung ngn kaen susun...beznye kelas nie...ikot suke ati nk p bile pon..cikgu aku yg dipanggil maklong xkesah pon nk p bila..petang ke pagi ke...
yuran die pon leh tahan mahal gak la rm350.00 tu pon kalau dak tu dh ade asas menjahit..kalau xde asas jahitan yuran die rm400.00...
hmmmmmmm
tp bile p kelas tu mmg berbaloi la sebab byk tip  yg maklong bagi kat aku..kalau kt dalam buku die bg ukuran standard je n xde formula tertentu bg org2 yg spesis cam aku nie...:>kecik kat atas besaq kat bawah
so lebar kain lain pulak caranye...hahhahaha
wawahahah..dh gaye cekgu ngajar buat ukuran dh..

so far
aku baru attend 4 kelas baru..setiap kelas de la 2,3 jam kot tp aku dh start paham cane nk wat baju kurung + kae susun..alhamdulillah aku dilahirkan xdela lemmm sgt (walaupon kekdg lambat pick up)..hahahaha
cume skg aku nie kurang berkayakinan nk  potong baju n jahit g..lau baju aku tu mmg aku berani la..lau baju org len...harapan laa aku nk jahit...

insyaallah taon nie aku dh len pakai baju aku buat sendri....yehhaaa (berangan sudayy)



gambar dari pakcik google

No comments:

Post a Comment